I. Definicje
1. Informacja Handlowa – informacja handlowa w rozumieniu art. 2 pkt 2) Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w szczególności zaś reklamy, oferta handlowa oraz informacje o aktualnościach, promocjach i innych wydarzeniach dotyczących Sklepu;
2. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w ramach Sklepu.
3. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. z 2018 r., poz. 1025 ze zm.);
4. Potwierdzenie zamówienia – informacja przesyłana przez Sprzedającego na podany przez Kupującego adres poczty elektronicznej, zawierająca informacje, co do złożenia przez Kupującego zamówienia na określone Produkty i potwierdzająca, że Zamówienie zostało przez Sprzedającego przyjęte do realizacji. Potwierdzenie Zamówienia zawiera również odnośniki elektroniczne (tzw. linki) do obowiązującego Regulaminu oraz Polityki Prywatności;
5. Polityka Prywatności – postanowienia, określające zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych Kupującego, stanowiące integralną część Regulaminu;
6. Produkt – produkty prezentowane w ramach Sklepu. Należą do nich usługi oraz produkty elektroniczne tj. w formacie ebook/audio/video, pliku pdf, mp3, mov, mp4, avi lub publikacje innego rodzaju.
7. Usługa – usługa szkolenia, kursu, konsultacji lub inna podobna, która jest dostępna w ramach Sklepu i możliwa do nabycia za pośrednictwem Sklepu.
8. Regulamin – niniejszy regulamin sporządzony w oparciu o art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zmianami);
9. Siła wyższa – zdarzenie zewnętrzne niezależne od stron stosunku prawnego, którego wystąpienia strona, która dotknięta została działaniem Siły Wyższej, nie mogła rozsądnie przewidzieć i którego wystąpieniu nie mogła zapobiec, a które uniemożliwia tej stronie trwale lub przejściowo wykonywanie jej praw lub obowiązków, w szczególności na gruncie danego stosunku prawnego;
10. Sklep Internetowy/ Sklep – sklep internetowy działający pod adresem: www.pracowniaosobista.pl, za pośrednictwem którego Klient może dokonywać zakupów określonych Produktów. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w formie umowy zawieranej na odległość, pomiędzy Klientem, a Sprzedającym.
11. Sprzedający – Pracownia Osobista Alina Zawada-Meszyńska z siedzibą pod adresem: ul. Mickiewicza 135D/7, 64-920 Piła, NIP: 7841958900, REGON: 387253014;
12. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. 2014 r. poz. 121 ze zm.) zawierana na odległość, tj. za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub pomiędzy Kupującym a Sprzedającym w myśl postanowień ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827). Umowę sprzedaży uznaje się za zawartą w chwili doręczenia Kupującemu Potwierdzenia zamówienia (po złożeniu przez Kupującego Zamówienia w Sklepie Internetowym). Na treść Umowy Sprzedaży składa się treść złożonego oświadczenia woli, Postanowienia Regulaminu, jak również Polityki Prywatności. Umowa Sprzedaży podlega prawu Rzeczypospolitej Polskiej, zawierana jest wyłącznie w języku polskim i w takim języku powinna być interpretowana;
13. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U.2019.134 t.j. z dnia 2019.01.23).
14. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 9 czerwca 2017 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 poz. 1219).
15. Klient/ Kupujący – osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, która korzysta ze Sklepu Internetowego;
16. Zamówienie – czynność zmierzająca do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktów i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie. Pozostałe pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie mają znaczenie nadane im przepisami prawa, w tym w szczególności Ustawie o ochronie danych osobowych z dnia 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 ze zm.) Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną), Ustawie Prawo telekomunikacyjne z dnia 16.07.2004 r . (Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 ze zm.).
II. Informacje ogólne
1. Właściciel Sklepu – Pracownia Osobista Alina Zawada-Meszyńska z siedzibą pod adresem: ul. Mickiewicza 135D/7, 64-920 Piła, NIP: 7841958900, REGON: 387253014;
2. Sklep Internetowy dostępny pod adresem: www.pracowniaosobista.pl prowadzony jest przez Właściciela Sklepu.
3. Sklep Internetowy umożliwia Użytkownikowi zapoznanie się z asortymentem Sprzedającego, w szczególności z cenami i dostępnością Produktów oraz zawarcie umów sprzedaży na zasadach określonych w Regulaminie. Zdjęcia i opisy poszczególnych Produktów, zamieszczone w Sklepie Internetowym są materiałami poglądowymi, których celem jest umożliwienie klientowi wyrobienia sobie ogólnego wyobrażenia o właściwościach, wyglądzie i parametrach użytkowych Produktów.
4. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje zamieszczone w Sklepie Internetowym, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Nie stanowią one również zapewnienia Sprzedającego w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., Nr 141, poz. 1176 ze zmianami).
5. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz warunki dokonywania w jego ramach zakupów określa niniejszy Regulamin.
6. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Klient wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
7. W ramach korzystania ze Sklepu Klient jest zobowiązany w szczególności do:
a. korzystania ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez używanie właściwego sprzętu technicznego (pkt. 8. poniżej);
b. korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem, właściwymi przepisami prawa oraz ogólnymi zasadami korzystania z Internetu (netykietą).
8. Korzystanie ze Sklepu Internetowego możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Klienta następujących wymagań technicznych:
a. posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny, np. Linux lub Windows;
b. zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w ppkt a. powyżej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Mozilla Firefox (wersja min. 52), Google Chrome (wersja min. 55) lub innej kompatybilnej z włączoną obsługą języka Javascript i akceptującą pliki typu „cookies”;
c. posiadania aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail).
9. Klient może składać zamówienia na poszczególne Produkty i Usługi pod warunkiem posiadania programów spełniających następujące wymagania techniczne:
a. dla Usług online, a w szczególności konsultacji, szkoleń i innych tego typu – przeglądarka internetowa zapewniająca dostęp do zasobów sieci Internet;
b. dla Produktu pod postacią e-booka – program obsługujący format pliku PDF., pub., lub mobi.
10. Klientem w sklepie internetowym może być każda pełnoletnia osoba fizyczna, zamieszkała na terytorium Polski i posiadająca zdolność do czynności prawnych lub przedsiębiorca mający siedzibę na terytorium Polski.
11. Właściciel Sklepu nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu Internetowego. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona przez Klienta poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony Sklepu.
III. Składanie i realizacja zamówień
1. Przedmiotem sprzedaży są umieszczone w Sklepie produkty elektroniczne tj. w formacie ebook/audio/video, pliku pdf, mp3, mov, mp4, avi oraz Usługi świadczone drogą elektroniczną.
2. Produkt elektroniczny jest dostarczany przez Sprzedającego do Użytkownika serwisu za pośrednictwem poczty email, na wskazany przez Użytkownika adres poczty elektronicznej lub udostępniany za pośrednictwem strony www.pracowniaosobista.pl.
3. Zamówienie Produktu jest realizowane poprzez umożliwienie Klientowi pobrania produktu elektronicznego drogą teletransmisji, poprzez łącze internetowe bezpośrednio do pamięci komputera Klienta, którym posługuje się Klient podczas pobierania produktu elektronicznego ze Sklepu.
4. W celu zamówienia Produktu lub Usługi za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową www.pracowniaosobista.pl, a następnie dokonać wyboru Produktu lub Usługi, podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu.
5. Zamówienie następuje po naciśnięciu ikony „Kupuję i płacę” i przejściu przez proces potwierdzania danych niezbędnych do dokonania wysyłki oraz sposobu płatności.
6. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówień znajdującego się na stronie internetowej sklepu www.pracowniaosobista.pl. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędne wypełnienie formularza zamówień i wynikającego z tego konsekwencje.
7. W celu dokonania zakupu:
a. Można dokonać dobrowolnej rejestracji z utworzeniem konta poprzez podanie danych teleadresowych niezbędnych do realizacji zamówienia (imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, login oraz hasło);
b. Można również skorzystać z szybkich zakupów – w przypadku wyboru tej opcji nie ma potrzeby rejestracji z utworzeniem konta.
8. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:
a. imienia i nazwiska (a w przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą – imienia i nazwiska osoby składającej w jego imieniu Zamówienie) oraz danych teleadresowych niezbędnych do faktury;
b. adresu e-mail, a także akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako „Przeczytałem/am i akceptuję regulamin” oraz wyrażenie zgody na realizację zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”, który wskazuje na odpłatność zamówienia.
9. Klient zobowiązany jest do podania prawidłowych oraz pełnych danych osobowych niezbędnych do realizacji zamówienia, jak również w celu prawidłowego przebiegu transakcji, powinien podać numeru telefonu kontaktowego i adresu poczty elektronicznej e-mail, które będą konieczne do potwierdzenia złożonego zamówienia. Nieprawidłowo wypełnione formularze rejestracyjne mogą utrudnić lub uniemożliwić realizację zamówienia.
10. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty lub Usługi.
11. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów lub Usług, jak również co do formy płatności.
12. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Właścicielowi Sklepu zapłaty.
13. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia z Właścicielem Sklepu Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
14. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail zawierający potwierdzenie Zamówienia. W razie braku otrzymania takiej informacji Klient powinien skontaktować się ze Sklepem drogą mailową.
15. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w pkt. 12 powyżej. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
16. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku błędnego/ częściowego wypełnienia formularza zamówienia oraz braku potwierdzenia zamówienia, które uniemożliwiają przyjęcie zamówienia do realizacji.
17. Zamówienia, co do których istnieją wątpliwości, będą weryfikowane przez obsługę Sklepu, przy użyciu dostępnych kanałów komunikacji z Klientem. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia przez klienta, ono zostać anulowane przez Sklep o czym Klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
18. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego „Regulaminu”, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego Produktu oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Klienta do celów związanych z realizacją zamówienia. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna – sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
19. Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Klienta o braku możliwości realizacji zamówienia w całości lub w części z przyczyn od niego niezależnych lub z powodu Siły Wyższej. W takim przypadku strony ustalą, czy Klient zainteresowany jest realizacją zamówienia w pozostałym zakresie.
20. Sprzedający nie odpowiada za nieotrzymanie przez Klienta Produktów lub Usług z przyczyn leżących po stronie Klienta, w tym w szczególności w sytuacji, gdy wiadomość e-mail Sprzedającego zawierająca zakupiony produkt zostanie automatycznie oznaczona jako „spam” lub wiadomość nie dotrze do Klienta z przyczyn leżących po stronie dostawcy usługi internetowej, z której korzysta Klient.
21. Klient nie ma prawa udostępniać Produktu innym osobom.
22. W przypadku prawidłowego pobrania pliku mp3, materiału w formacie pdf lub materiału wideo w dowolnym formacie, uważa się zamówienie za zrealizowane. Podstawą do ustalenia, czy ebook, materiał w formacie pdf lub materiał wideo zostało prawidłowo pobrane, jest zapis w systemie informatycznym Sklepu, że transmisja pliku, na adres wskazany przez Klienta, zrealizowana została pomyślnie. Uznaje się przy tym, że transmisja została zrealizowana pomyślnie bez względu na to, kto faktycznie dokonał pobrania produktu poprzez link udostępniony Klientowi.
IV. Ceny produktów / usług i formy płatności
1. Ceny Produktów i Usług zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podane są w polskich złotych, stanowią wartość brutto i całkowity wymiar świadczenia należnego Sprzedającemu od Klienta w związku z dokonywaną transakcją.
2. Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów lub Usług prezentowanych na stronach internetowych Sklepu, wycofywania oraz wprowadzania nowych Produktów lub Usług, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o których mowa powyżej.
3. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty lub Usługi:
a. przedpłata (przelew bankowy) – płatne bezpośrednio na konto Właściciela Sklepu; na przelewie w polu „Tytułem” należy podać numer Zamówienia. Zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu przelewu;
b. za pośrednictwem platformy płatniczej – płatne bezpośrednio na konto Właściciela Sklepu za pośrednictwem systemu Przelewy24.
4. W przypadku wybrania opcji „przedpłata (przelew bankowy)” oraz „za pośrednictwem platformy płatniczej” Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony Produkt lub Usługę nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Po przekroczeniu tego terminu Zamówienie zostanie anulowane.
5. Dokonując zapłaty Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów rabatowych lub promocyjnych.
6. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura dostarczana wraz z Zamówieniem.
7. Jeżeli Klient dokonał płatności kartą płatniczą, przelewem elektronicznym, za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych, zwrot należności (na przykład z tytułu anulowania złożonego Zamówienia lub odstąpienia od umowy) następuje na kartę płatniczą lub na rachunek bankowy, z którego nastąpiła płatność. Jeżeli Klient dokonał płatności przy odbiorze Zamówienia (płatność za pobraniem), Sprzedawca dokona zwrotu należności po ustaleniu i podaniu przez Klienta numeru rachunku bankowego.
VI. Prawa autorskie
1. Wszelkie materiały i zasoby, opublikowane na stronie www.pracowniaosobista.pl stanowią wyłączną własność Właściciela sklepu. Są one objęte prawem autorskim w rozumieniu Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 1994 roku, nr 24, poz. 83 z późn. zm). Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów i zasobów, z zastrzeżeniem §9 ust. 2 wymaga każdorazowo pisemnej zgody Właściciela sklepu.
2. Materiały i zasoby, zawarte w poszczególnych szkoleniach/kursach, w tym w szczególności opracowania tekstowe, pliki graficzne, pliki PDF, szablony, nagrania audio i video, mogą być wykorzystywane wyłącznie przez Klienta. Klient może je kopiować i wykorzystywać bez pisemnej zgody Właściciela sklepu wyłącznie na użytek własny, w tym na potrzeby działalności zawodowej (nie konkurencyjnej w stosunku do Właściciela sklepu), bez prawa do rozpowszechniania tych materiałów i zasobów.
VII. Warunki odstąpienia od umowy / anulowania zamówienia
1. Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed jego upływem. Powyższe uprawnienie może zostać zrealizowane przez Konsumenta poprzez przesłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres siedziby Sprzedawcy lub na adres poczty elektronicznej kontakt@pracowniaosobista.pl. W przypadku przesłania przez Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu elektronicznie, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi w formie wiadomości e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
2. Termin 14 dni, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży liczy się od daty wydania Produktu zamówionego przez Konsumenta.
3. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
4. Sprzedawca dokonuje zwrotu dokonanych przez Konsumenta płatności, tj. ceny Produktu. Sprzedawca dokonuje zwrotu wskazanych wyżej płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub w inny wskazany przez Konsument sposób, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
5. Sprzedający zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia lub odstąpienia od umowy w szczególnych przypadkach po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Klienta. Informacja o niewykonaniu zamówienia lub odstąpieniu od umowy i przyczynach braku realizacji zostanie przesłana do Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu.
6. Sprzedający ma prawo odmówić realizacji zamówienia, jeśli na podstawie okoliczności sprawy, wynika że:
• przedmiot zakupu może zostać wykorzystany niezgodnie z obowiązującym prawem bądź na szkodę serwisu,
• Klient może wykorzystać przedmiot zakupu do celów, które przyniosą mu korzyści materialne bez wcześniejszego uzgodnienia z właścicielami serwisu,
• że przedmiot zakupu może zostać użyty przez Klienta na szkodę administracji serwisu, bądź innych użytkowników,
• że przedmiot zakupu może zostać odpłatnie udostępniony innym osobom trzecim.
VIII. Warunki reklamacji
1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).
2. Reklamacja odbywa się poprzez kontakt Klienta z obsługą Sklepu za pośrednictwem poczty e-mail na adres: kontakt@pracowniaosobista.pl. Zgłaszając reklamację, należy wskazać imię i nazwisko Klienta, datę wiadomości e-mail potwierdzającej realizację zamówienia, dokładny opis i powód reklamacji.
3. Reklamacja przysługuje tylko Konsumentom. Klient niebędący Konsumentem oraz Sprzedawca, wyłączają między sobą rękojmię za wady.
4. Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może: żądać wymiany Produktu na wolny od wad lub żądać usunięcia wady Produktu lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny Produktu albo o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usunie.
5. Klient może wykonać uprawnienia, o których mowa w pkt 3. powyżej, w terminie 1 roku od dnia stwierdzenia wady fizycznej Produktu, przy czym w odniesieniu do Konsumenta bieg tego terminu nie może zakończyć się przed upływem 2 lat od dnia wydania Produktu Konsumentowi.
6. W postępowaniu reklamacyjnym stosuje się przepisy art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób.
8. Reklamacja złożona przez Klienta niebędącego Konsumentem, bez załączonego dokumentu potwierdzającego sprzedaż, nie będzie rozpatrywana.
9. Pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu można zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@pracowniaosobista.pl lub pisemnie na adres: Pracownia Osobista Alina Zawada-Meszyńska ul. Mickiewicza 135D/7, 64-920 Piła.
IX. Postanowienia końcowe
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego regulaminu z ważnych powodów przy czym zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian Regulaminu realizowane są zgodnie z dotychczasową treścią regulaminu.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
3. Klient będący konsumentem ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Informacje dotyczące tych możliwości oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników Konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl.
4. Spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.